come mai star office 5 non funziona con la rh60?

Maurizio Paolini paolini a hilbert.dmf.bs.unicatt.it
Gio 20 Maggio 1999 10:05:04 UTC
> risposta: (da lwn.net)
> The cause of the problem, evidently, is that StarOffice made use
> of some undocumented calls in glibc-2.0 which went away in the
> 2.1 release. So if one wants to find a place to assign blame - not
> a very productive exercise, really - one would probably hand it
> to StarDivision for not following the rules. It is unfortunate that
> StarOffice fails to work against the "compatibility" 2.0 libraries
> provided by Red Hat

Ti ringrazio, in effetti avevo letto la nota su lwn.net...  Ora sto scaricando
la versione 5.1, sperando che questa vada con la glibc2.1.  Solo che ora,
leggendo slashdot ho trovato una nota che lascia pensare il contrario :-(

Comunque oramai finisco di scaricare, e poi facciamo qualche prova.

Maurizio Paolini