R: richieste & proposte

bruno_zanetti a bipop.it bruno_zanetti a bipop.it
Lun 4 Ott 1999 17:24:43 UTC
In genere gli ambienti visuali di sviluppo che ho visto
sono in gran parte legati a C/C++ e java.
Si vocifera di un porting di Delphi in linux (non ho pero'
controllato al sito Borland).
C'e' qualcosa di commerciale che pero' si limita a convertire in JAVA:
all'indirizzo http://www.halcyonsoft.com/prods/discontinued.htm

"If your project involves converting Visual Basic projects to Java, please
visit our Instant Converter page.
Instant Converter automatically converts Visual Basic source code to Java
source code, including VB project files, form files, and source code
modules.
The converted Java source code can be imported and edited by popular Java
development tools, including Oracle's JDeveloper."